onsdag 28. april 2010

..: På pinnene i kveld :..

Etter 5 dager med brystbetennelse, vondt i hode og skuldre, tror jeg ting begynner å slippe litt. Hadde aldri trodd jeg ville være disponert for brystbetennelse, siden jeg ikke var superflink i vinter og masse minus, også får jeg det nå med plussgrader...jaja- en gang for alle :vind er skummelt! Det har også resultert i at jeg har mått tatt ett viktig valg i forhold til ammingen av prinsessa....maaaange tanker rundt det...og jeg blir aldri enig eller fortrolig. Men i skrivende stund så gir vi flaske, og innimellom er det amming. Klarer ikke helt å bare gi meg.... Men det blir nok dessverre ikke lenge til...
Men ivertfall, i disse dagene har jeg kun strikket små, kjekke ting. I dag fant jeg litt garn til en jakke. Tenkte jeg skulle strikke den til en liten prins i gave:) Så får vi se hva det blir ut av den. En enkel jakke da, kun rillestrikk. Men kjekk på kalde dager til høsten og vinter.

1 kommentar:

  1. Nå synes jeg så synd på deg Lena! Brystbetennelse er phyton :(
    Jeg har sendt deg en mail. Klem :)

    SvarSlett