lørdag 14. juni 2014

..: Immie Tee by Carrie Bostick Hoge :..

Garn : Drops baby merino
Pinnenr: 3,5 mm

Med denne toppen her må jeg bare få startet med å si:
ANNBEFALES å strikke ;)
Den var gøy heeeeele veien - mønsteret bare piece of cake å følge.
En skikkelig godstrikk!
Også så dekorativt mønster det blir på fronten!
Nei, denne kunne jeg tenkt meg i hvit kjole til snuppa og jeg!


Trampoline er gøy, og det blir artige bilder på de:)
Toppen har jeg strikket i Drops sitt Baby Merino, det gikk bittelitt mer enn to nøster i str. 4 år.
Egentlig går mønsteret bare opp til 2 år, men med litt tykkere garn ble den perfekt til 4 år!:)



Hun er jo så fotogen hun her, at jeg måtte bare vise frem litt bilder:)
Ha en fortsatt fin helg alle sammen - kos dere med strikken!

10 kommentarer:

  1. Kjempefin !! Og de flotte bildene av skjønne snuppa ♡

    SvarSlett
  2. Fin topp og fin jente :) Den så rett og slett gøy ut å strikke!

    SvarSlett
  3. For et kunstverk av en genser! Kjempefin:)

    SvarSlett
  4. Kjempe nydelig mønster på den :-)

    SvarSlett
  5. Immie Tee er knallfin, og denne er ikke noe unntak! Kjempefin farge til den nydelige jenten din♡

    SvarSlett
  6. Så fin topp med vakkert mønster, og ikke minst sjarmerende jente!

    SvarSlett
  7. Søt topp til frøkna! Nydelig farge også :)
    God sommer! Klem :)

    SvarSlett
  8. For en skjønn frøken! Herlige bilder. :)
    Immie Tee står på lista mi også, men jeg tør ikke helt å kaste meg over tykkere garn og pinner. Jeg trenger en i str. 4 år (kanskje 4+), så jeg må nok forske litt mer på garnalternativer før jeg gyver løs.

    SvarSlett
  9. The IMF stated that Zimbabwe was under financial debt tension. In the fourth and last segment of this
    report we will discuss numerous ways of working with these problems.
    However, treasury expenses are not a component of the strategy.


    Check out my blog ... credit card relief programs

    SvarSlett
  10. Generally I don't read article on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to check out and do so!
    Your writing taste has been surprised me. Thanks, very great post.


    my web-site; honda parts online ()

    SvarSlett