fredag 29. november 2013

..: Pinnene hviler ikke... :..



...Selv om jeg ikke har vist frem noe ferdig nytt i det siste :)
Nå er det julestrikk på kalenderen. Og jeg ligger heldigvis godt ann!
Godt nok ann til at jeg faktisk begynte på ett teststrikk-prosjekt på noen nydelig vanter som  Lena med bloggen http://badegakk.wordpress.com (blogger vil ikke lage link for øyeblikket, grr) designet! De viser jeg frem senere. Blir i en nydelig kumminfarge til shetland soft *elsk*, og de tror jeg blir en liten egostrikk;)
I denne bunken over kan dere se noe av det jeg holder på med for tiden før jul. Alt fra luer, sokker til ett skjørt jeg skal strikke til snuppa til julaften:)
Deilig følelse å ligge godt ann med gaver i år - da blir det kosestrikk ikke stressestrikk - det liker vi :)

Ha en super helg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Wow, så mye flott du har på pinnene. Utrolig lekkert og variert - mye mønster. Herlige plagg - og så fornøyde mottakere det blir på det der. Må være en skikkelig go'feeling å ligge foran plan og faktisk kose seg, ikke stress-strikke. Jeg skulle gjøre så mye, men så datt jeg helt av etter alt som skjer rundt meg :/ Må komme meg på gang igjen *dytt bak* ^_^

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg på lommetøflene. Grei strikk og pinnene går av seg selv foran skjerm eller med mye prat rundt deg :) Jeg oppdaterte innlegget etter din kommentar og test av tøflene. Vesla mi bruker ca str 24/25 i sko. Jeg kunne med hell bare stoppet prosjektet på 18 m i bredden i stedet for 22 m ihht oppskrift. De er litt vide ennå, men de var råååsa og med blomst, så det gjorde ikke noe. Glatt på flisegulv, hm... :)

    Lykke til med prosjektene dine fremover, henger meg med som følger. Utrolig mye flott hos deg :)

    Fin fredag og god helg! ^_^
    Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Så mange fine farger! Julegavestrikk må til og jeg også, unormalt som det er, begynner å bli ferdig me de få gavene jeg skal strikke :) Må julegleden komme :)

    SvarSlett
  3. Det mistenkte vi vel ikke heller, gjorde vi? :P

    SvarSlett
  4. Det høres deilig ut å være så i rute med julegavene. Lykke til med alle spennende prosjekter du viser frem, gleder meg til å se de ferdige resultatene:)

    SvarSlett