lørdag 2. november 2013

..: En fin teststrikk - Bølgejakka :..

Og det er herved konstantert - min snuppe er en modellspire:) Hun er alltid så utrolig lett å ta bilder av:)
Så jeg viser frem hele 6 bilder av denne jakka på henne!


 Sjekk hun her da - hun har skjønt hvordan hun skal posere:)



Jeg er så heldig å ha fått teststrikke Bølgejakka for Solveig (surrehue).
Jeg har brukt Holst garn i hovedfargen - en herlig grønnfarge som heter Classic Fatigue. Elsker den faktisk... Stripene er Shetland Soft fra Malsen & Mor og en annen leverandør av nesten samme garn. 




I prosessen med et slikt garn, ser det ut som det skal bli helt grusomt, for å si det mildt.. Det er ujevnt og hardt. Men når alle tråder er festet og det er blitt vasket - blir det nydelig mykt!

Jeg har brukt pinne 2,5 og 3,0 mm
Og snuppe insisterte på ugleknappene!
Jeg er sååå fornøyd med denne jakka! Elsket teststrikken hele veien! Takk Surrehue!



10 kommentarer:

  1. Så skjønn den ble! Og nydelig snuppe! Fargevalget ble kjempebra, og jeg noterer meg navnet på grønnfargen!

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke i nydelige farger! Og for en modell du har! Hun er jo bare supersøt!!!♥

    SvarSlett
  3. Kjempefin jakke! Morsomme bilder av en søt modell:)

    SvarSlett
  4. Herlig jente og jakke, kjempe fine farger til henne :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin, både jente og jakke! Helt herlige farger på jakken :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefin jakke og for en herlig liten modell du har:-)

    SvarSlett
  7. Flott jakke på ei nydelig jente:)

    SvarSlett
  8. Så kjempefin jakke, med nydelige farger! Jenta di ser ut som en skikkelig god luring :)

    SvarSlett
  9. Utrolig mye fint, synes denne jakka var kjempe flott! Flotte farger.:) Håper det er greit at jeg begynner å følge bloggen din.:)

    SvarSlett