torsdag 23. mai 2013

..: Vakre, grønne Iben - teststrikk :..


Jeg hyller våren og sommeren, og sprettet Wasabi nøstet mitt til Wollmeise.
For dere som "kjenner" Badegakken, vet at hun er inne i en sokkestim for tiden, og jeg er så heldig å få lov til å teststrikke hennes sokker ( en ære ). Jeg bare elsker sokkene hennes!
Her er hennes siste (foreløpig) tilskudd i sokkestimen hennes, og de har ett så vakkert navn som Iben!
 


Jeg har som sagt strikket disse i Wollmeise Twin, farge Wasabi.
Det er bare ett fantastisk garn!
Og fargen, for ei som liker grønn.....himmel på jord :)

Jeg har brukt pinne 2,5 mm.
Mine Iben er i str. 37/38, og på skaftet strikket jeg 3 repetisjoner, mens på foten strikket jeg 5.
 
Gled dere til dette mønsteret!
Denne damen kan sine mønster!

4 kommentarer:

  1. Ja de var virkelig vakre! For en fantastisk grønnfarge! :) Blir glad av sånt :)

    Ha ei fortsatt fin uke
    Klem

    SvarSlett
  2. Helt nydelige ble de! Og ja, wasabi er deiligst!
    Klems fra gakken

    SvarSlett
  3. Fine sokker! grønnfargen var super!
    Ser du har laget masse fint i det siste, er nok alt for lenge siden jeg var hos deg. Veldig søt jakke til frøkna :)
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  4. Flotte sokkar! Fint mønster og den fargen sette prikken over ien.

    SvarSlett