torsdag 2. mai 2013

..: Semis de Printemps jakke :..




Garn: Louet Gems Sport Weight
Pinnenr: 4mm

Under Oslotreffet ble denne jakken lagt ut på Ravelry. Jeg smeltet totalt! MÅTTE bare finne garn til denne, og starte  med en gang. Som sagt, så gjort.
I går ble jeg ferdig med den.
Sluttresultatet er jeg svært fornøyd med, det er en god jakke og kløfritt garn. Snuppa bruker den allerede idag :)
MEN...mønsteret var ikke helt 100 % syntes jeg....flere feil underveis. Jeg skrev mail om den første, men det ble ikke gjort noen endringer. Så da strikket jeg bare resten og brukte hodet selv - hehe.
Garnet...nyyydelig førsteinntrykk. Men dessverre røk det ette sted underveis. Og det er litt krise. Men jeg knøyt det sammen. og fikk festet det med en ekstratråd.


Så alt i alt, litt utfordringer - men fornøyd til slutt!
Tror nok snuppa kommer til å bruke den mye i tiden fremover!

 


9 kommentarer:

  1. Nydelig jakke og skjønn modell

    SvarSlett
  2. Veldig fin jakke og skjønne bilder av jenta di:-) Ha en fortsatt fin maikveld.

    SvarSlett
  3. Jakken ble nydelig og du har valgt en lekker farge!

    SvarSlett
  4. Så fin jakke og jenten din er jo en sol!!

    SvarSlett
  5. Helt nydelig jakke! Den kledde den søte jenta:)

    SvarSlett
  6. Nydelig jakke! Elsker fargen! Ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  7. Åh, så lekker! Både passform, mønster og farge :)

    SvarSlett