fredag 24. august 2012

..: Garnvennen min i august!!! :..

Jeg er jo så heldig at jeg har en garnvenn. Vi har sendt pakker til hverandre hver mnd en goooood stund nå, og det er alltid hyggelig!
Denne gangen fikk jeg 3 nydelig nøster brun Mandarin classic, og 1 rosa. Lurer på om jeg skal strikke en rullegenser til Ida i bomull jeg!
Jeg fikk også 10 nyyydelige, sorte roseknapper!
Tusen tusen takk Guri!

Også hadde Guri strikke en så fin rød vest! Og mannen min og meg har fått det for oss at det ikke er noe fint med rødt på snuppa.....men det bestemte jeg meg for å forandre på, for rødt ER superfint! Så hvorfor ikke på henne liksom. Så denne vesten som Guri hadde strikket var midt i blinken for å snu oss i dette fargetullet vi hadde for oss:) Så jeg spurte Guri om jeg ikke kunne få kjøpe den til jenta mi. Og det fikk jeg - lykke!
Seeee så fin hun er i den!!!!! Den er bittelitt stor ennå, men vil være PERFEKT etter jul! Og i jula kommer jeg nok til å bruke den på henne;)
Tusen takk Guri! 
Nyyyydelig pakke å motta!
Din blir sent snart, må bare få pakket den:) 

4 kommentarer:

  1. Så moro å se vesten på! Synes hun kler rødt,jeg! Ho er jo så søt!
    Koselig at du likte august-pakka også!
    HA en fin dag! Stor klem :)

    SvarSlett
  2. Det er et nydelig garn å strikke med !
    Prinsessa er vakker med alt, men sant skal sies ... den vesten var jo lekker også :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så fin vest, sefølgelig søt jente også ;)

    Hvilken oppskrift er det på vesten? Slik har jeg og lyst å lage, i rødt!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan se vesten og innlegget på Guri sin blogg : http://hjertegod.blogspot.no :)

      Slett