tirsdag 17. juli 2012

..:Garnvennpakke fra Juni:..

Når man er på ferie. får man ikke blogget så mye- men jeg fikk en alltid så fin pakke fra garnvennen min Guri i Juni også jeg:)
Her er den:
Fabel er jo ett garn jeg er veldig glad i, så dette var mer enn velkomment:)
To nydelige nøster med Gjestal BabyBomull. Dette har jeg ikke prøvd før, men det kjentes veldig lovende ut:) Noen som har strikket kluter av dette? Ugle-serviettene var jo bare helt *smelt*. Herlige! Også hadde Guri sendt meg en Blåbær-roiboos te - den ser skikkelig god ut- Har ikke fått smakt den ennå, men det blir nok ikke lenge til!
Tusen takk Guri, smashing pakke!

1 kommentar:

  1. Koselig at du likte pakka :)Jeg tenkte kluter når jeg sendte deg bomullsgarnet, men du kan selvfølgelig bruke det til hva du vil :) Klem :)

    SvarSlett