søndag 14. mars 2010

..: Ut på tur :..

Idag har vi storkost oss! Vi tok turen ned til barnehagen Martin jobber i, og matet griser og kaniner. Det er alltid stas for ungene. Etterpå reiste vi bort til ett sted som vi kunne stå på skøyter. Som man kan se av bildene, var noen med skøyter, og noen uten:) Jeg var litt engestelig med kulde & amming, men tok med teppe, og alt ordnet seg:) Prinsessa sov nesten hele tiden i vogna si.
Prinseessa var flink og sov masse i vogna si:)


Gamlemor har ikke stått på skøyter siden hun var 9 år, men klarte nå ivertfall å holde seg på bena :)



Denne karen tror jeg selger pølser :)
Mellomste prøvde skøyter, men likte nok best å gå selv på egne ben.

Første gang på skøyter, og han klarte det strålende! Flink gutt!

Og jeg følte meg som en urkvinne - hehe. Ammet ute. Var heldig og kunne sitte inne i en grillhytte, så jeg ikke ble for kald. Dette var i grunnenveldig koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar