torsdag 11. mars 2010

..: Litt om Ida en torsdags morgen :..

For ikke å glemme når jeg skal legge inn en hel drøss på en gang i boken til Ida, skriver jeg litt jeg må huske her.
Ida fant idag totten sin skikkelig. Hun har vært veldig på å finne den de siste dagene, og er egentlig ikke kjempeinteressert i sutt. Nå sover hun i vuggen sin, sovnet uten ett knyst - og ved totten. jeg syntes det er veldig søtt med denne totten, men samtidig vet jeg det kan bli slit den gangen hun skal kutte den ut. Men kanskje ikke bekymre meg for det ennå? hehe. Søtt er det ivertfall, med denne smattingen. Og jeg kan ikke gjøre så mye til eller fra...
Ellers må jeg få nevne at prinsessa har sovet i egen seng i over en uke nå:)
Det hadde jeg ikke trodd, så avhengig hun var av å sovne ved puppen. Men nå kan pappan også legge, så alt ordner seg i grunnen selv. Godt man slipper å bekymre seg...selv om man gjør det...hehe.

Idag har Ida og meg skikkelig kosedag. Har ligget i senga til 10, og bare sløver -deilig. Og pappan kommer tidlig hjem idag, så ting er i grunnen bare kos idag:)

1 kommentar:

  1. så skjønn med totten :) dere er heldige som kan ligge å kose dere i senga så lenge... gleder meg til det er min tur :)

    hilsen pappaN

    SvarSlett