mandag 6. april 2009

..: Noen tanker om mannen i mitt liv :..

Har aldri møtt noen så god som du.
Du lyser opp min hverdag.
Din nærhet og ømhet, har blitt en del jeg finner livsviktig.
Selv om jeg noen ganger er vanskelig å forstå, med alle mine arr, er du der og vil gjerne passe på meg.
For det elsker jeg deg, høyere enn du noen gang kan tenke deg.
Det å ha møtt deg igjen, takker jeg for hver dag.
Du er min sjelevenn. Du er perfekt for meg. Vi er perfekte sammen.
Skulle vi noen gang få det vanskelig, håper jeg vi begge kjemper.
Kjemper for den enorme kjærligheten vi har for hverandre.
La oss alltid respektere hverandre, og vise hverandre alle de gode følelsene vi har.
La oss ta forholdet vårt for det det er, og aldri glemme at det er slik vi vil ha det.
Godt, trygt, varmt og fullt av kjærlighet
Glad for at du er min, Martin gutten min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar