onsdag 29. april 2009

..: Litt oppdateringer :..

Det er en stund siden jeg skrev her nå, og det skjer jo ting hele tiden for tiden :)
På fredag kom guttene til oss, og skulle være hos oss i en uke - er litt deilig å ha de en hel uke om gangen også. Ikke bare skifte etter min skiftplan. Jeg gikk av på fri på fredagen - 17 dager - digg!
Lørdag hadde vi barnebursdag for Sander - 10 stk til sammen - kjempegøy det - men slitsomt.
Etter bursdagen reiste vi ned til moren til Martin - som alltid er kos. Vi sov over. Vi lagde pizza på lørdagskvelden, og fikk nydelig stek/ribbe middag på søndagen. Kikket litt i strikkebrosjyrer for babyklær - utrolig mye fint og kos å kikke på.
Jeg er veldig mye trøtt om dagene - og kvalmen har virkelig meldt sin annkomst. Men jeg setter nå pris på det - siden jeg da virkelig føler at jeg er gravid :) Så skal ikke klage - men det er en utfordring :)
Torsdagen var jeg hos første legeundersøkelse, som gikk bra. Har litt lavt blodtrykk, men ikke farlig det. Fredagen fikk jeg tidlig time hos UL hos Guttu, hvor det lå ett embryo som hadde ett hjerte som slo allerede! Artig å se. Skal tilbake til han om 4 uker. Ekstra betryggende å se at alt ser bra ut:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar