fredag 7. november 2014

..: Stripelig - teststrikk :..

Jeg er jo så heldig å få være teststrikker for malsen & mor.
Det er en "jobb" jeg trives skikkelig godt med.
I september ble jeg ferdig med en genser for mor som heter Stripelig.
Her er litt Fakta :
Garn : Shetland soft - fargene skumring, mandarin, og gråpus.
Pinnenr: 2,5mm og 3,0mm.
 
Takk til Malsen & Mor for at jeg fikk muligheten til å lage denne fine genseren!
Det er i-cord involvert i dette mønsteret, og dette er nytt for meg.
De på ermene var lett som en plett.
Den i halsen måtte jeg bruke litt tid på å sette meg inn i for å skjønne hvordan jeg skulle utføre.
Utsatte det ett par dager, fordi jeg ikke trodde det var noe jeg kunne utføre ved tv eller folk.
Men til slutt hoppet jeg idet, og bare gjorde det slavisk som det sto-og da gikk det lett som en plett.
Garnet er perfekt, og designet er flott!
Jeg digget den lille innsvingen i livet :-)
 Mor selv i genseren stripelig!

1 kommentar: