søndag 25. august 2013

..: Jeg har flere lidenskaper :..





 Det er ikke kun strikking jeg bruker fritiden min på. Klart kommer mann og barn først - men etter det kommer strikking og sykling som de største lidenskapene mine:)
Jeg startet å trene inne på Evo med vekter/sykkel i slutten av januar. Men i slutten av mai fikk jeg prøvd min første racer. Jeg kjøpte en brukt en....det var ikke akkurat det lureste jeg har gjort - og innen en uke etter dette kjøpte jeg en splitter ny Bianchi.
Da var jeg solgt. Nå har Bianchi'en min og meg trillet ca 113 mil sammen, og mer blir det før jeg med sorg må sette den inn for vinteren....da er det inn på Evo igjen.
Idag var jeg ute for å prøve ett nytt sete, jeg har hatt litt problemer med vond rompe. Dette setet virker bedre, og håper dette fortsetter.
Jeg har også slitt med kramper i den værste varmen, men har fylt på med litt magnesium, så dette er bedre nå.
Jeg har helt klart funnet min største lidenskap innen trening, og har blitt glad i sykkelen min:)
Når jeg var ute på tur idag, tok mannen min bilder under turen, og barna var også med som heiagjeng. Det var hyggelig, og også gør å få litt bilder av seg selv på sykkelen :)


 Den fine heiagjengen min.


 Over brua i Kvelde, dette er en fin sykkeltur:)


 Oppover, men like blid :)

  

Her er den værste bakken idag, og etter dette kom det en liten vegg...sliten...

 
 Blid nedover :)

4 kommentarer:

  1. Så gøy det såg ut med slik sykkel- lidenskapar er alltid bra:-) Bloggen din er kjempefin, forresten:-)

    SvarSlett
  2. Lidenskap er viktig; én eller mange!

    SvarSlett
  3. Så sprek du er!
    Jeg har også sykling som en "hobby", men det er en terrengsykkel (mtb) jeg har, ikke racer. Men jeg ønsker meg en racer, så nå ble jeg nesten litt misunnelig på deg som har en! ;)

    SvarSlett